مرجع دانلود کتاب
برای بالا آمدن سریع از مرورگر opera استفاده کنید
درباره وبلاگ


ایمیل ما: moridi.1377@gmail.com
تبلیغات وبلاگ

دزبيست

محل تبلیغ شما

ترفندهای اینترنتی | دانلود

خلاصه :
اینترنت (internet) که برگرفته شده از کلمه inter-networking یک شبکه رایانه ای است که شبکه های گوناگون را به یکدیگرمتصل می کند.
به عنوان یک نام مناسب ، اینترنت یک شبکه بین المللی قابل دسترس برای عموم مردم است که شامل رایانه هایی است که بوسیله پروتکل TCP/IP جهت رد و بدل کردن بستههای اطلاعاتی و پروتکل ارتباطی با یکدیگر متصل هستند.
به هر عنوان بزرگترین شبکه از نوع ذکر شده در بالا را اینترنت می نامند. هنر انتصال شبکههای مختلف با استفاده از این روش را internet working مینامند.
بطور معمول ، اینترنت را معمولا با سرویس های مشهور آن مانند world wide web، پست الکترونیک میشناسید ...

دانلود به حجم 1.23 مگابایت



دانلود کتاب 

اگر چیزی را می خواهید فقط یک نظر بدهید 

 این روزها واژه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در دارندگان سایت بسیار رایج شده است. بسیاری از مدیران سایت این مبحث را بسیار پیچیده می‌دانند و فکر می‌کنند برای بهبود رتبه سایت در گوگل مجبوریم چند میلیون تومان هزینه کنیم تا کارهای عجیب و غریبی انجام شود و سایت ما در اولین نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. ولی موضوع آنقدرها هم پیچیده نیست. هرکسی که درس‌های دبیرستان را با موفقیت گذرانده است می‌تواند بهینه‌سازی سایت را فرا بگیرد و رتبه سایتش را بهبود بخشد. البته این‌کار فرایندی مستمر است و کاری نیست که یکبار انجام شود و سپس به فراموشی سپرده شود و مناسب‌ترین فرد برای انجام این‌کار مدیر همان سایت است.



ادامه مطلب ...

 عنوان صفحات

اولین و مهم‌ترین مکان برای استفاده از کلیدواژه، عنوان صفحه یا همان Page Title است. وقتی کلیدواژه‌ای را در گوگل جستجو می‌کنیم، در نتایج جستجو درواقع همان عنوان‌ صفحات را می‌بینیم که دارنده سایت آنها را انتخاب کرده است. عنوان صفحه همان عبارتی است که وقتی مرورگر را باز می‌کنیم و وارد صفحه وب خاصی می‌شویم، در نوار افقی بالای صفحه مشاهده می‌کنیم.....



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 248
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 248
بازدید ماه : 496
بازدید کل : 110214
تعداد مطالب : 420
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1